جنگ ما با آمریکا جنگ به قله رسیدن است 
کد خبر: 4199170
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
حمیدرضا حاجی‌بابایی: 

جنگ ما با آمریکا جنگ به قله رسیدن است 

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ ما با آمریکا جنگ به قله رسیدن است و برای همین منظور آمریکا تمام توان خود را به کار گرفته تا ما به قله نرسیم و همه فشارها را بر ملت ایران تحمیل می‌کند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، ۲۲ بهمن در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ارومیه اظهار کرد: ما انقلاب کردیم تا به دنیا بگوییم سخن اصلی برای تربیت دنیا سخن علی و فاطمه است، ما برای هر چیزی غیر از خدا بجنگیم نمی‌توان بر روی آن نام شهادت گذاشت.

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی فقط خدا را می‌شناخت و هرکسی را به همان اندازه که به خدا نزدیک بود می‌شناخت و ملت ایران را چون در مسیر الهی گام برداشته بود دوست می‌داشت و جانش را برای آنها فدا کرد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما انقلاب کردیم تا احکام اسلام محمدی در جامعه ساری و جاری شود، قله بلند اسلام را عاشورا رقم زد و به تصویر کشید و انقلاب اسلامی نیز به تاسی از آن شکل گرفت و بعد دیگر اسلام را در جهان طنین‌انداز کرد.

وی تصریح کرد: امروز اسلام در حوزه‌های مردم‌سالاری، انسانیت، آزادگی و استقلال اسلام حرف اول را می‌زند و دنیا به خوبی اسلام را شناخته که به برکت خون شهدای عاشورا و انقلاب اسلامی به‌دست آمده است.

حاجی‌بابایی گفت: فارغ از اینکه ایران یک اقتصاد تورمی و گران‌قیمت دارد و به زودی آن نیز بهبود خواهد یافت اما ایران اسلامی در قله قرار دارد اقتدار ایران اسلامی در دنیا بی‌نظیر بوده و امنیت نتیجه آن است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ ما با آمریکا جنگ به قله رسیدن است و برای همین منظور آمریکا تمام توان خود را به کار گرفته تا ما به قله نرسیم و همه فشارها را بر ملت ایران تحمیل می‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز آمریکا جرات اقدام نظامی علیه ایران را ندارد و آمریکا در اردن چنان ضربه‌ای از مقاومت جهانی خورد و از ترسش در پاسخ آن چند موشک به کوه و دشت پرتاپ کرد.

 وی با اشاره به سنگ‌اندازی دشمنان در مسیر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور در انتخابات موجب افزایش اقتدار ملی و حفظ نظام می‌شود و آمریکا برای این منظور با انتخابات مخالف است‌.

 

انتهای پیام
captcha